Somon DNA

Cildimiz yaşla birlikte ve çevresel faktörlerin etkisiyle nemini kaybeder, hyaluronik asit üretimi azalır, cildin sıkılığını ve esnekliğini sağlayan kollajen ve elastin üretimi azalır. Cildin zamanla kaybolan nemini ve sağlıksız donuk görünümünü desteklemek için somon DNA aşısı uygulanmaktadır.
Somon DNA aşısı; adından da anlaşılacağı üzere somon balığından elde edilen DNA molekülleri, hyaluronik asit ve onarıcı proteinleri içeren özel karışımın mezoterapi tekniği ile cilde enjekte edilmesidir.
Somon DNA cilt kalitesini arttırmada, yara iyileşmesini hızlandırmada ve güneşin zararlı etkilerinden korunmada oldukça etkili bulunmuştur. Somon DNA cildi nemlendirir, aydınlık ve ışıltı verir. Aynı zamanda kollajen yapımını uyararak cilt yapısını güçlendirir ve sıkılaşma sağlar.
Özellikle güneşin ve çevresel faktörlerin etkisiyle nemini kaybeden, gözenekleri genişleyen, sarkmaya eğilimli ciltler için önerilmektedir.

En sık kullanım alanları nelerdir?
·         Somon DNA cilt yenilenmesi, gençleşmesi isteyen tüm bölgelere
·         Güneş hasarının yoğun olduğu bölgelere
·         El üzeri, boyun, dekolte gibi matlık ve tonus kaybı olan hastalara
·         Göz çevresinde ince kırışıklıklar, koyu halkaları olanlara
·         Dudak üzerindeki kırışıklıkların giderilmesinde kullanılmaktadır.

Tedavi nasıl uygulanır?
Uygulanacak bölge lokal anestezik kremle uyuşturulup bekletildikten sonra, ürün cilt altına mezoterapi tekniği ile ince uçlu iğneler ile verilir.

İşlem süresi ne kadardır?
Uygulama uygulanan bölgenin genişliğine göre değişmekle birlikte 15-20 dakika sürmektedir.

İşlem kaç seans uygulanmalıdır?
2-3 hafta aralıklarla, 3-4 seans şeklinde cildin ihtiyacına göre uygulanılır.

Etki süresi ne kadar devam etmektedir?
Uygun ürünle yeterli seans uygulanan tedavinin etkisi 1 yıla kadar sürmektedir.

Etkisi ne zaman görülmektedir?
İlk uygulamadan sonra kollajen sentezinde artış ve ciltte sıkılaşma dikkati çekmektedir. Hyaluronik asit ile cilt neme doyarken, kırışıklıklarda gözle görülür açılma görülmektedir. Yaklaşık 3-4 ay gibi bir sürede cilt daha sıkı ve dolgun hale gelir.

Somon DNA kimlere uygulanmaz?
·         Emziren ve hamile bayanlara
·         Uygulama bölgesinde aktif uçuk yada enfeksiyon olanlara
·         Kan pıhtılaşma sorunu olan kişilere
·         Kalp-damar hastalığı olup ilaç kullanan hastalara
·         Felç riski taşıyan kişilere
·         Kontrol altına alınamayan ve insülin kullanan diabet hastalarına Somon DNA tedavisi uygulanması önerilmez.

Uygulamanın yan etkisi var mıdır?
Tedavi sonrası iğne giren bölgelerde hafif kızarıklık ve ödem görülebilmektedir. Gün içerisinde ödem dağılmaktadır.

Kombine tedavi uygulanabilir mi?
Somon DNA altın iğne radyofrekans, dolgu, botoks, lazerler ve peeling işlemleri ile birlikte uygulanabilir. Hatta lazer ve altın iğne tedavileri sonrası uygulandığında etkinliği artmaktadır.